Bliv mere synlig og få flere deltagere med Danmarks Indsamling

Vi hjælper hinanden gensidigt og skaber årets bedste win-win-situation. Det sker hvert år i januar, når Danmarks Indsamling gør foreningsaktiviteter mere synlige - og samtidig selv bliver mere synlig og til det store årlige TV-show.

• Din forening opretter en Facebookbegivenhed for en af jeres aktiviteter.
  • Danmarks Indsamling hjælper med grafisk assistance til billede til Facebookbegivenhed.
  • Danmarks Indsamling hjælper med tips og tricks til markedsføringen på Facebook, som foreningen også kan bruge på andre rekrutterende aktiviteter resten af året.
  • Danmarks Indsamling formidler aktiviteten til lokale journalister.
  • Din forening opnår større synlighed i lokalområdet og får flere deltagere - og potentielle medlemmer.
  • Jeres deltagere og medlemmer kan give et valgfrit bidrag til Danmarks Indsamling via an unik Mobilepay-kode.

ForeningsFIF er projektleder på Danmarks Indsamlings foreningsaktiviteter og stiller sin ekspertise indenfor markedsføring og rekruttering  gratis til rådighed for deltagende foreninger.

Din foreninger er naturligvis også meget velkommen til at deltage uden at oprette en Facebookbegivenhed, hvis I ikke er interesseret i ekstra synlighed og flere deltagere. Nogle laver i stedet aktiviteter kun for foreningens medlemmer.

Hvad siger foreninger, der har deltaget tidligere?

Vi havde en fin tilslutning til arrangementerne i indsamlingsugen
(Tom Madsen på vegne af fem løbeklubber i Himmerland)

Flere citater på vej

Hvem deltog i 2024?

På kortet kan se se, hvem der allerede har tilmeldt sig, og hvad de har planlagt. Klik på nålene for yderligere information.

Hvem er med i 2025?

i 2025 prøver vi at få flere typer foreninger med, og derfor er der indtil videre kun 10 pladser i hver kategori.

Udfyld tilmeldingsformularen her på siden, så hører mere, når vi kommer tættere på.

Kan man senere fortryde, hvis der kommer noget i vejen? Ja, naturligvis. Hele konceptet er ret fleksibelt.

Orientering

Eks. åben træning eller Find Vej rute

• OK73 Gladsaxe
  • Karup Orienteringsklub