Loading...

Rekruttering af deltagere via Facebookbegivenheder

Plejer I at oprette en Facebookbegivenhed uden at få så ud af det? Mulighederne er langt større.

Skab en PR-maskine med jeres Facebookbegivenhed og få flere deltagere til jeres motionsløb, bankspil, byfest eller andet. Hvor mange ekstra deltagere skal I have til jeres aktivitet, for at workshoppen her betaler sig selv?

 

Det virker!

Jeg har selv hjulpet en række motionsløb med at få flere deltagere. 

  • Kvindeløbet i Kolding: 41% flere deltagere efter 5 års stabilt fald
  • Kolding-Løbet: 62% flere deltagere efter flere års fald
  • Hedelands Naturtrail: 101% flere deltagere end året før og 37% flere end deltagerrekorden

På workshoppen gennemgår vi processen trin for trin med jeres aktivitet i fokus.

 

Indhold på workshoppen

Der er garanti for tips og tricks, der umiddelbart kan omsættes i praksis.

  • Er aktiviteten unik og attraktiv - og ikke bare en kedelig metervare?
  • Hvorfor er det afgørende at tænke sponsorer og samarbejdspartnere ind fra starten?
  • Hvordan kan vi fange målgruppens opmærksomhed på et splitsekund?
  • Hvilke faldgruber skal vi styre udenom, når vi opretter Facebookbegivenheden?
  • Hvordan lokker vi folk ind på begivenheden?
  • Hvordan lokker vi dem derefter til at tilmelde sig?

 

Kursusform

På tre timer sætter vi 100% fokus på jeres aktivitet. Her blander vi foredrag og cases - og for hvert trin i processen optimerer vi jeres aktivitet og Facebookbegivenhed.

Efter workshoppen er jeg klar til at hjælpe jer videre, hvis der dukker nye spørgsmål eller overvejelser op.

 

Målgruppe

Foreninger med en vigtig indtægtsgivende aktivitet, hvor flere deltagere har indvirkning for foreningens økonomi.

Workshoppen er relevant for bestyrelsen, kommunikationsudvalget, aktivitetsudvalget og lignende. Mød gerne talstærkt frem til workshoppen. Det er en stor fordel, at flest muligt kender potentialet, mekanismerne og fremgangsmåden.

En Facebookside er påkrævet. Hvis ikke foreningen har en i forvejen, eller aktiviteten har sin egen side, skal vi have det på plads inden workshoppen.

 

Opret en ny workshop?

Når jeg har én interesseret forening, et lokale og en dato, kan vi oprette workshoppen. Derefter finder vi nogle flere interesserede foreninger.

Udfyld formularen, så vender jeg hurtigt tilbage til dig.

Eller skriv til mig på jakob@livetlykkes.dk.

 

Pris pr. person

Tag initiativ til et kursus og læg lokale til. Sammen finder vi flere deltagere.

  • To gratis pladser til værtsforeningen
  • Ellers 400 kr. pr. person

Prisen er inkl. moms og transport. Kurset bliver gennemført ved mindst 10 deltagere.

Der skal dog være mindst en måned eller mindst 50 km mellem to ens kurser.

 

Pris pr. workshop

Få en fast pris på 5.000 kr. inkl. moms og transport.

Denne model er ofte benyttet af specialforbund og løbeklubber.

Her er det jer, der står for at invitere relevante foreninger, og I opkræver et eventuelt deltagergebyr fra dem.

 

Inspiration

Bevæg dig for livet - Tennis arrangerede 4 workshops for tennisklubber op til Tennissportens Dag.