Konsulenthjælp til foreningen

Ideen bag konsulenthjælp er, at ForeningsFIF oftest kan løse en opgave hurtigere og ikke mindst mere effektivt en foreningen selv.

• Flere idrætsråd og foreninger har en fast aftale med ForeningsFIF, som de benytter af og til - til spredning af vigtige budskaber og rekruttering til vigtige aktiviteter.
  • Flere motionsløb har overladt oprettelse og markedsføring af deres Facebnookbegivenhed til ForeningsFIF og fået op til dobbelt så mange deltagere. (Spørg efter cases, hvis jeg endnu ikke har fået dem lagt ind på hjemmesiden)

Det er oftest smartest at kunne det selv. Men nogle gange har man ikke tid til at gøre det hele. Eller man kan ikke nå at lære det i tide - og blive god til det.

Få et kommunikationstjek

Fortæl mig, hvad din forening bakser med lige nu. Så fortæller jeg, hvor I kan optimere eller udvikle, uden at det nødvendigvis vil kræve alverden af jer.

Resultatet vil typisk være en række forslag til at få mere ud af:

• Facebookside
  • Facebookgruppe(r)
  • Facebookbegivenheder
  • Hjemmeside
  • Tilmeldinger
  • Nyhedsbreve

Målet vil naturligvis være, at det bliver nemmere for jeres potentielle medlemmer at opdage jeres forening, lære jer at kende, prøve jeres aktiviteter og melde sig ind.

Nogle gange er det faktisk så svært for potentielle medlemmer, at man er i tvivl, om foreningen er åben for nye medlemmer.

Priser

Er der udsigt til flere opgaver, fakturerer ForeningsFIF samlet én gang i kvartalet:

• 500 kr. pr. time
  • Evt. variabelt honorar for markedsføring af indtægtsgivende aktivitet (Eks. motionsløb). Spørg om tilbud
  • 1.000 kr. for et kommunikationstjek

Priser er inkl. moms.

Referencer

Det var værdifuldt for os at få bekræftet, hvad vi gør godt, og hvad vi gør knap så godt. Kommunikationstjekket vil helt sikkert blive studeret hos os, for vi kan bruge indholdet til at gøre vores Facebookside endnu bedre.
(Brian Dalby, Sunds Forenings Fitness)