Styrk tennisklubben

Gør rekruttering nemmere og sjovere med åbne aktiviteter og effektive Facebookbegivenheder. Det giver flere deltagere til Tennissportens Dag, og med opfølgende aktiviteter bliver effekten endnu større.

Rødovre-casen

Rødovre Tennisklub fik 150 nye medlemmer (90 netto) i de første to måneder efter sæsonstarten i foråret 2021. Det var resultatet af, at Tennissportens Dag blev markedsført effektivt med en Facebookbegivenhed, og at den blev fulgt op af talrige andre åbne aktiviteter i de efterfølgende måneder.

Jeg er tilknyttet klubben som ekstern konsulent for at:

• Kompetenceudvikle deres Facebookredaktører
  • Tage ansvar for vigtige, rekrutterende Facebookbegivenheder

Tennisligaerne på Facebook

Hvilke tennisklubber får mest ud af deres Facebooksider. I 2018-2020 opdaterede jeg tennisligaerne hver måned. Derefter overtog Bevæg dig for livet - Tennis opgaven. I 2022 laver jeg analyserne, mens Bevæg dig for livet - Tennis offentliggør stillingerne.

På Facebookligaer kan du læse om tankerne bag konceptet og den øgede synlighed, det har skabt i denne og andre idrætsgrene.

Følg med på Facebook

Samarbejde med forbundet

• 2018: Foredrag på Nationalt Tennisseminar
  • 2018: Tre rekrutteringskurser
  • 2018-2020: Tennisligaen på Facebook
  • 2020: Foredrag på Nationalt Tennisseminar
  • 2020: To workshops op til Tennissportens Dag
  • 2021: Workshop: Kom i gang med en Facebookside
  • 2022: Tennisligaen på Facebook
  • 2022: Foredrag på Nationalt Tennis- og Padelwebinar
  • 2022: Konsulent op til Tennissportens Dag

Kurser

Hop med på et eksisterende kursus eller tag initiativ til et nyt.

Se mere om mulighederne på:

Konsulenthjælp

Andre idrætsforeninger har en klippekortordning og bruger mig som ekstern konsulent til eksempelvis:

• Løbende oplæring og kompetenceudvikling.
  • Opgaver, som tennisklubben ikke selv har mulighed for at prioritere.