Styrk atletikklubben

Gør rekruttering nemmere og mere effektiv med større synlighed, åbne aktiviteter og effektive Facebookbegivenheder. Det øger kendskabet til klubben og lokker potentielle medlemmer tættere på.

Cases

• Ugens udfordring 2021 fik 367 nye børn og unge til at prøve atletik i løbet af ni uger. De 40 deltagende  klubber blev motiveret til at kombinere åbne aktiviteter med effektive Facebookbegivenheder.
  • Herlev Atletik fik 20 nye børn og unge til at deltage i en helt almindelig mandagstræning markedført med en Facebookbegivenhed. Ni af dem meldte sig ind. (Se Rekruttering Modul 3)

Atletikligaen på Facebook

Hvilke atletikklubber får mest ud af deres Facebooksider. I 2022 opdaterer jeg Atletikligaen hver måned på Facebooksiden Atletikklubben - Foreningsfif. På Facebookligaer kan du læse om tankerne bag konceptet og den øgede synlighed, det har skabt i denne og andre idrætsgrene.

Følg med på Facebook

Hop med på et eksisterende kursus eller tag initiativ til et nyt.

Se mere om mulighederne på:

Konsulenthjælp

Andre idrætsforeninger har en klippekortordning og bruger mig som ekstern konsulent til eksempelvis:

• Løbenede oplæring og kompetenceudvikling.
  • Mindre opgaver, som foreningen ikke selv har mulighed for at prioritere.